Uusi EZS 7820
23.10.2017 15:00

Uusi EZS 7820: Jungheinrichin raskaiden kuormien vetotrukki

Jungheinrich esitteli InterAirport-messuilla uuden istuimelta ajettavan, sähkökäyttöisen EZS 7280 -vetotrukkinsa. Vetokyvyltään jopa 28 tonnin trukin ominta aluetta ovat varsinkin lentokenttien ja teollisuuslaitosten ulkotyöt.

Uusi EZS 7820: Jungheinrichin raskaiden kuormien vetotrukki

  • 28 tonnin vetokyky
  • Vahvasti vääntävä moottori rampeilla ajoon
  • Häviävän pieni kääntösäde
  • Kaikenkokoisten kuljettajien mukaan säätyvä ohjauspyörä

Jungheinrich esitteli InterAirport-messuilla uuden istuimelta ajettavan, sähkökäyttöisen EZS 7280 -vetotrukkinsa. Vetokyvyltään jopa 28 tonnin trukin ominta aluetta ovat varsinkin lentokenttien ja teollisuuslaitosten ulkotyöt. Suuren vääntömomentin ansiosta vetotrukki jaksaa vetää suuria kuormia myös rampeilla. Trukin alaspäin vierimisen estävät automaattiset seisontajarrut ja mäkilähtöavustin takaavat turvallisen pysähtymisen ja liikkeellelähdön myös ramppien kaltevilla pinnoilla. Trukin voimanpesänä on uusi ja tehokas 500 Ah:n litium-ioniakku. Huoltovapaata, pitkäikäistä akkua voi varata myös pika- ja ylläpitovarauksella. Akkua ei tarvitse vaihtaa. Trukkeihin, joissa on pidennetty akseliväli, on saatavana myös erityispitkät käyttöajat mahdollistava 930 Ah:n akku.

Näppärän kokoisessa Jungheinrich EZS 7280:ssä on nopea ohjausvaste, joten se toimii myös ahtaissa tiloissa. Kuljettajaa avustavat järjestelmät parantavat turvallisuutta. Vankassa, säänkestävässä rungossa on katodinen upotusmaalaus, joka takaa parhaan mahdolliseen korroosiosuojauksen. Sen ansiosta vetotrukki ei säikähdä huonoimpiakaan sääoloja raskaita kuormia vetäessään. Jungheinrich tarjoaa trukkiin lisävarusteena myös eri hyttivaihtoehtoja joko taitto- tai liukuovellisina malleina. Lämmityslaite säätelee hytin sisälämpötilaa, eikä lasien huurtumisesta kostealla ilmalla tarvitse enää huolehtia. Autoista tuttu poljinjärjestys ja säädettävä ohjauspyörä tekevät EZS 7280:n käsittelystä helppoa kaikille kuljettajille.

Sitaatti: Andreas Füchtmann, tuotepäällikkö

Olemme kiinnittäneet vetotrukin suunnittelussa erityistä huomiota käyttökohteille tyypillisen rampeilla ajon asettamiin vaatimuksiin. Ohjaamon suunnittelussa otimme mallia autojen maailmasta. Mukavassa ohjaamossa kuljettaja jaksaa vuorossa pitkäänkin väsymättä. 

Lisätietoja tiedotusvälineille antaa:

Mika Laatikainen

Jungheinrich Lift Truck Oy

040-8336359

mika.laatikainen@jungheinrich.fi, www.jungheinrich.fi

Jungheinrich yrityksenä

Vuonna 1953 perustettu saksalainen Jungheinrich AG on maailman johtavia sisälogistiikan alan yrityksiä. Jungheinrich on trukkien, logistiikkajärjestelmien ja palvelujen kokonaistoimittaja, jonka laajasta valikoimasta löytyy yksilöllisiä ratkaisuja asiakkaiden tarpeisiin. Hampurissa pääkonttoriaan pitävällä konsernilla on maayhtiöt 36 maassa ja kumppanien kautta hoidettava edustus 70 muussa maassa eri puolilla maailmaa. Jungheinrichin palveluksessa on kaikkiaan yli 15 000 henkilöä, ja konsernin liikevaihto vuonna 2016 oli 3,1 miljardia euroa. Jungheinrichin osake on mukana saksalaisessa MDAX-indeksissä.


Onko sinulla kysyttävää?