Stage Rental Fleet Management
Huippu turvallinen. Alhaiset kustannukset.

Vuokrakaluston hallinta

Vastauksemme kaluston käyttäjän vaatimuksiin. Paranna yrityksen joustavuutta rajojen yli ja hyödy paremmasta turvallisuudesta ja läpinäkyvyydestä sekä alhaisemmista kustannuksista.

Ajat muuttuvat.

Me sopeudumme niihin.

Olivatpa kyseessä teknologiasta, prosesseista tai suhdanteista riippuvat muutokset, väliaikaiset tai maakohtaiset – trukkikantaa hallinnoitaessa sinun on varauduttava kaikenlaisiin tilanteisiin ja pystyttävä reagoimaan niihin mahdollisimman joustavasti. Tätä varten olemme kehittäneet Jungheinrich Rental Fleet Management -järjestelmämme.
Optimoidun peruskaluston avulla olet varustautunut ihanteellisesti työelämän haasteisiin. Tarvepiikit huomioidaan laskelmissa jo etukäteen ja katetaan hyvissä ajoin lisäkoneilla. Jos tarve kasvaa yllättäen, toimitamme yrityksellesi lyhyessä ajassa lisää trukkeja. Kun trukkeja ei enää tarvita, voit palauttaa ne. Näin vältyt pitämästä liian suurta kalustoa. Pelkistetystä peruskalustosta huolimatta takaamme erinomaisen käytettävyyden.

Juuri mitä tarvitset.

Hoidamme kaiken puolestasi.

Yksilölliset ratkaisut kalustonhallintaan – optimointi, huolto ja vaihto mukaan lukien – kiinteään hintaan trukkia kohden.
Kokoamme tarpeisiisi ihanteellisesti sopivat trukit käyttöanalyysien pohjalta. Mitä kuormia on kuljetettava millaisia reittejä pitkin? Mitä hyllytyyppejä käytät ja kuinka soveltuvia ne ovat? Ovatko varausasemasi oikein varustetut? Mistä löytyy optimointimahdollisuuksia? Säilytämme kaikki tulokset toimipaikkakohtaisesti ymmärrettävällä tavalla. Kokemuksemme erilaisilta aloilta osoittavat, että tähän asti käytössä olleesta peruskalustosta voidaan säästää keskimäärin 10 prosenttia. Vuokrakaluston hallinnan asiantuntijamme huolehtivat koko sopimuksen voimassaolon ajan kaluston jatkuvasta optimoinnista. He tarkastavat kaluston käyttöasteen ja soveltuvuuden säännöllisesti paikan päällä. Trukit, jotka eivät enää ole sopivia, vaihdetaan, ja niiden lukumäärä mukautetaan lastattaviin määriin. Jos haluat sulkea toimipaikan, otamme takaisin trukit ja lavansiirtovaunut, joita ei enää tarvita.

Mitä olet aina halunnut tietää.

Näytämme sen sinulle.

Tarjoamme sinulle yksityiskohtaisen yleiskatsauksen kalustosi kunnosta ja käyttöasteesta – alueellisella, kansallisella ja kansainvälisellä tasolla. Näin optimointimahdollisuuksista tulee nopeasti ilmeisiä.

Aluksi: toimipaikka-analyysi

Tiimimme määrittää toimipaikkakohtaisesti kalustosi laajuuden, tyypin ja iän, tarkastaa prosessisi sekä jokaisen yksittäisen trukin käyttöasteen ja esittää tiedot graafisessa muodossa. Kaluston mittaus- ja analysointityökalumme mahdollistavat tietojen helpon kokoamisen ja visualisoinnin. Näin saamme nopeasti selville, missä on optimoinnin varaa. Kokoamme tämän kaiken kattavaan dokumentaatioon yritystäsi varten.

Kustannusten jäljillä

Toimipaikka-analyyseissämme selviää usein, että käytössä on sopimattomia tai jopa tarpeettomia trukkeja, mutta myös että hallinnolliset kustannukset ovat varsin korkeat. Luovuttamalla kalustosi hallinnan meille voit laskea näitä kustannuksia huomattavasti. Sisäisistä kuluista voidaan säästää jopa 50 prosenttia. Työntekijöidesi kuormitus vähenee, ja heillä on aikaa muille töille. Lisäksi osoitamme, kuinka huomattavia kuluja huoltotöistä, korjauksista ja väkivallan aiheuttamista vahingoista on.

Enemmän tietoa – enemmän mahdollisuuksia

Myös telemetriaratkaisumme ovat osoittaneet arvonsa kaluston hallinnan lisätyökaluina. Kyseessä ovat verkkopohjaiset tietojärjestelmät erilaisten ajoneuvotyyppien tietojen analyyttisen kokoamiseen, tarkkailuun ja arviointiin – yli toimipaikkojen rajojen ja kansainvälisellä tasolla. Yhdistämme nämä tekniset trukkitiedot koontinäytöillämme kaupallisiin tunnuslukuihin. Tämä mahdollistaa kalustosi täydellisen läpinäkyvyyden – ja pääset kokemaan omakohtaisesti RFM-mallimme menestyksen.

Onko sinulla kysyttävää?